Twee weke nog

Vanaand oor twee weke sit ek in ‘n vliegtuig êrens oor Afrika, op pad München toe. Ek dink dat ek skaars sal kan slaap. My gedagtes gaan moontlik heeltyd onder op die grond wees, by mense en dorpies waarby ek binne die volgende maande verby gaan ry. Miskien gaan ek die hitte en vuil wat op my wag, voel. Die KLR behoort die aand van die 30ste April reeds in München wees. Vir die eerste keer begin ek werklik uitsien na die ry! Nog net my paspoort met visums moet nog kom, en dan die KLR! Dit behoort die week klaar te wees, gediens, ge-“check”, met nuwe waterhouers agter aan die tasse vir dieper ritte in die woestyn in in Soedan.

Tonight in two weeks I will be on my way to Munich, flying somewhere above dark Africa. I doubt whether I would be able to sleep at all. Probably I would already be riding the tracks in my mind, visualising the villages that I will pass through. Would I feel the heat and dirt already? For the first time I start looking forward to the trip! Soon I should have my passport with visa back as well as the KLR after its major service. At the back of the two side panniers two water containers will be fitted, making the bike ready for rides deeper into the desert as during the previous tour. Less than two weeks …

About Lodie

Africa, Africa, Africa!
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

